Merhaba,
Emniyet şeridine girmek zorunda kaldık. Bir yakınımın çocuğu hastaneye kaldırılmıştı, kadın yanımda heyecandan duramıyor
Emniyet şeridinden Normal şeride geçtim polis durdurdu. Polis aracının yanında durumu anlattı, tamam dedi git dedi.
Herhangi bir ceza kesmedi, makbuz vermedi.
15 dakika sonra başka bir trafik polisine hem plakayı hem ehliyeti sorgulattık, bir ceza görünmüyordu.
Arkadan ceza kesmiş olabilir mi? Konuyla ilgili tecrübesi olan varsa aydınlatırsa sevinirim