Öncelikle geçmiş olsun; şöyle belirteyim, acil durumlarda ki hastaneye kaldırma durumu olmuş, kanıtlayabileceğiniz belge vs. var ise ceza yazılsa bile, itiraz edebilirsiniz.
Kestikleri cezalardan polislere herhangi bir şekilde komisyon / prim gitme durumu yasal olarak yok.
Eğer size gidebilirsiniz dediyse ceza kesmemiştir. Halden anlıyorlar çoğunlukla.
Geçmiş olsun tekrardan.