Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdıkları cezaların %10u onlara veriliyor , yanlışım yoksa tabi . Ama geç dediyse yazmamıştır bence
halk arasında yanlış bilgi 1 lira dahi verilmiyor hocam yok öyle bişey