Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen düşüyor mu, emin misiniz?
E-Devlette bir şey görünmüyor
Sisteme girdiyse direk düşüyor ben ordan biliyorum park cezası yemişim eve gelmeden e devletten gösterdi kendini