Herkese bilgiler için teşekkür ederim
pandemi zamanında yakınımın başına gelmişti. istanbuldan sakaryaya döndükleri için geç kalıyorlar. 22:04de sokağa çıkma yasağına takılıyorlar. Polise durumu anlatıyorlar ve polis tamam yazmıyoruz deyip yolluyor bunları. zaman geçtikten sonra her birine yalan olmasın 900 küsür ceza gelmişti.
Ara ara kontrol edeceğim.
Öncelikle geçmiş olsun; şöyle belirteyim, acil durumlarda ki hastaneye kaldırma durumu olmuş, kanıtlayabileceğiniz belge vs. var ise ceza yazılsa bile, itiraz edebilirsiniz.
Kestikleri cezalardan polislere herhangi bir şekilde komisyon / prim gitme durumu yasal olarak yok.
Eğer size gidebilirsiniz dediyse ceza kesmemiştir. Halden anlıyorlar çoğunlukla.
Geçmiş olsun tekrardan.
Belge vs. sorarım hastaneye bıraktım zaten ama dediğiniz gibi umarım kesmemiştir. Ara sıra kontrol edeceğim sistemden.
Önceden birine kestiği makbuzu gösterdi, bana bir şey vermedi.
Teşekkür ederim.