Shipentegra ile 0.5 desi 10.50 usd civarı. https://ihracatforum.com/t/shipenteg...mosyon-kodu/42
Henüz göndermediyseniz ilk gönderiniz için adım adım anlatabilirim, 1.5 saat sonra işyerinde olacağım
İlk ETSY ABD satışımı yaptım ama?
15
●880
- 07-06-2022, 09:25:40facebookta toptancılardan alıyorumbahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam pttye gittim sordum adresi kontrol ettirdim 226 TL fiyat çıktı tahmin ettiğimden daha azGutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan tek merak ettiğim ETSY kaç para kesecek o 650 TL'den TR'ye gelince garanti ne kadar kesecek para ne zaman gönderilecek bunlar hakkında bilginiz varsa çok iyi olur anlatabilirseniz - 07-06-2022, 09:26:54Etsy magaza açma sürecimiz nasıl oldu destek aldınız mı kendiniz mi
- 07-06-2022, 09:29:10PTT Avrupa için fena sayılmaz ama Kuzey Amerika'da pek iyi bir seçenek değil. Eskisi gibi mi bilmiyorum ama ABD gümrüğüne girdikten sonra takip edilemiyordu bir ara, geç gitmesi de cabası. Shipentegra eko servis (dhl ecommerce) hem daha ucuz hem daha erken teslim eder. İşyerine geçtiğimde yazacağım sizeGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2022, 09:40:59hocam sürekli gönderi yapmadığım için ilk kez ABD'den sipariş geldi daha önce kendi işimiz için PTT ile de gönderdim sorunsuz gidiyor.Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde DHL ve fedex ile çalışıyoruz ama bu iş dışı bi durum olduğu için şirket hesabıyla yollamıyorum ptt dışında bi gönderim seçeneği de düşünmüyorum şuan için - 07-06-2022, 09:45:09Tamam öyleyse, sizin bileceğiniz işGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
