Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PTT Avrupa için fena sayılmaz ama Kuzey Amerika'da pek iyi bir seçenek değil. Eskisi gibi mi bilmiyorum ama ABD gümrüğüne girdikten sonra takip edilemiyordu bir ara, geç gitmesi de cabası. Shipentegra eko servis (dhl ecommerce) hem daha ucuz hem daha erken teslim eder. İşyerine geçtiğimde yazacağım size
hocam sürekli gönderi yapmadığım için ilk kez ABD'den sipariş geldi daha önce kendi işimiz için PTT ile de gönderdim sorunsuz gidiyor.
normalde DHL ve fedex ile çalışıyoruz ama bu iş dışı bi durum olduğu için şirket hesabıyla yollamıyorum ptt dışında bi gönderim seçeneği de düşünmüyorum şuan için