bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çorabı nerden alıyorsunuz benimde merakım o
facebookta toptancılardan alıyorum
Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shipentegra ile 0.5 desi 10.50 usd civarı. https://ihracatforum.com/t/shipenteg...mosyon-kodu/42

Henüz göndermediyseniz ilk gönderiniz için adım adım anlatabilirim, 1.5 saat sonra işyerinde olacağım
hocam pttye gittim sordum adresi kontrol ettirdim 226 TL fiyat çıktı tahmin ettiğimden daha az
Şuan tek merak ettiğim ETSY kaç para kesecek o 650 TL'den TR'ye gelince garanti ne kadar kesecek para ne zaman gönderilecek bunlar hakkında bilginiz varsa çok iyi olur anlatabilirseniz