Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sürekli gönderi yapmadığım için ilk kez ABD'den sipariş geldi daha önce kendi işimiz için PTT ile de gönderdim sorunsuz gidiyor.
normalde DHL ve fedex ile çalışıyoruz ama bu iş dışı bi durum olduğu için şirket hesabıyla yollamıyorum ptt dışında bi gönderim seçeneği de düşünmüyorum şuan için
Tamam öyleyse, sizin bileceğiniz iş