• 05-06-2022, 20:43:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar 11 kullanıyorum vatandan alınma garantili üzerine 4000₺ verip 12 pro 256 yurt dışı almak istiyorum sizce mantıklı mı ?

    Yurt dışı iphone kullanıp sorun yaşayan var mı ?
  • 05-06-2022, 20:46:10
    #2
    Hocam ilk 4 aydan sonra cihazı kapatıyorlar. Benim telefoncum 2 ayda bir düzenleme yapıyor. Ancak buda 250 TL ye maal oluyor. Onu düşünerek hareket etmenizi tavsiye ederim.
  • 05-06-2022, 20:47:07
    #3
    pasaport 'a açtırmayacaksan geçici kayıt yaparım dersen bence bulaşma geçici kayıtlar her zaman olacak diye bir kaide yok
  • 05-06-2022, 20:54:21
    #4
    Platin üye
    Kapandıktan sonra 2 ay uzatma yapılabiliyor şu anlık 50-60₺ karşılıgında.
  • 05-06-2022, 20:56:36
    #5
    H.burada Bozum İşlemleri
    HandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk 4 aydan sonra cihazı kapatıyorlar. Benim telefoncum 2 ayda bir düzenleme yapıyor. Ancak buda 250 TL ye maal oluyor. Onu düşünerek hareket etmenizi tavsiye ederim.
    Hocam sizin telefoncunun kârı baya iyiymiş 75 tlye uzatıyoruz biz
  • 05-06-2022, 20:58:40
    #6
    emreyardim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin telefoncunun kârı baya iyiymiş 75 tlye uzatıyoruz biz
    Siz yazınca şaşırdım doğrusu ) Antalya'da bildiğiniz telefoncu varsa , oraya gitmek isterim.
  • 05-06-2022, 20:59:50
    #7
    H.burada Bozum İşlemleri
    HandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz yazınca şaşırdım doğrusu ) Antalya'da bildiğiniz telefoncu varsa , oraya gitmek isterim.
    Uzaktan uzatılabilir hocam suresi imei numarası yeterli oluyor biz 75 tlye uzatıyoruz forumda bu işi daha uyguna yapanlarda var isterseniz onlardan yaptırabilirsiniz daha uygun fiyatları 😊
  • 06-06-2022, 00:16:09
    #8
    HandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk 4 aydan sonra cihazı kapatıyorlar. Benim telefoncum 2 ayda bir düzenleme yapıyor. Ancak buda 250 TL ye maal oluyor. Onu düşünerek hareket etmenizi tavsiye ederim.
    hocam yıllık 250₺ 300₺ civarında yaptırabilirim ben arkadaşım var telefoncu fakat sonrasında sıkıntı yaşarmıyım diye dedim birde çift hatlı sanırsam bu cihazlar
  • 06-06-2022, 00:18:01
    #9
    HandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk 4 aydan sonra cihazı kapatıyorlar. Benim telefoncum 2 ayda bir düzenleme yapıyor. Ancak buda 250 TL ye maal oluyor. Onu düşünerek hareket etmenizi tavsiye ederim.
    hocam uzatmanın sonu varmı peki yani sonrasında sıkıntı yaşarmıyız uzatamama gibi