Merhaba arkadaşlar 11 kullanıyorum vatandan alınma garantili üzerine 4000₺ verip 12 pro 256 yurt dışı almak istiyorum sizce mantıklı mı ?

Yurt dışı iphone kullanıp sorun yaşayan var mı ?