Hocam ilk 4 aydan sonra cihazı kapatıyorlar. Benim telefoncum 2 ayda bir düzenleme yapıyor. Ancak buda 250 TL ye maal oluyor. Onu düşünerek hareket etmenizi tavsiye ederim.
hocam uzatmanın sonu varmı peki yani sonrasında sıkıntı yaşarmıyız uzatamama gibi