HandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilk 4 aydan sonra cihazı kapatıyorlar. Benim telefoncum 2 ayda bir düzenleme yapıyor. Ancak buda 250 TL ye maal oluyor. Onu düşünerek hareket etmenizi tavsiye ederim.
Hocam sizin telefoncunun kârı baya iyiymiş 75 tlye uzatıyoruz biz