Merhaba arkadaşlar 11 kullanıyorum vatandan alınma garantili üzerine 4000₺ verip 12 pro 256 yurt dışı almak istiyorum sizce mantıklı mı ?
Yurt dışı iphone kullanıp sorun yaşayan var mı ?
Yurt Dışı İphone Kullananlar Bakabilir mi ?
9
●232
- 05-06-2022, 20:43:44
- 05-06-2022, 20:46:10Hocam ilk 4 aydan sonra cihazı kapatıyorlar. Benim telefoncum 2 ayda bir düzenleme yapıyor. Ancak buda 250 TL ye maal oluyor. Onu düşünerek hareket etmenizi tavsiye ederim.
- 05-06-2022, 20:56:36Hocam sizin telefoncunun kârı baya iyiymiş 75 tlye uzatıyoruz bizHandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2022, 20:58:40Siz yazınca şaşırdım doğrusuemreyardim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) Antalya'da bildiğiniz telefoncu varsa , oraya gitmek isterim.
- 05-06-2022, 20:59:50Uzaktan uzatılabilir hocam suresi imei numarası yeterli oluyor biz 75 tlye uzatıyoruz forumda bu işi daha uyguna yapanlarda var isterseniz onlardan yaptırabilirsiniz daha uygun fiyatları 😊HandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2022, 00:16:09hocam yıllık 250₺ 300₺ civarında yaptırabilirim ben arkadaşım var telefoncu fakat sonrasında sıkıntı yaşarmıyım diye dedim birde çift hatlı sanırsam bu cihazlarHandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2022, 00:18:01hocam uzatmanın sonu varmı peki yani sonrasında sıkıntı yaşarmıyız uzatamama gibiHandsomeMan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) Antalya'da bildiğiniz telefoncu varsa , oraya gitmek isterim.