• 05-06-2022, 15:46:07
    #1
    Merhaba,

    Eski macbook bilgisayarımı nasıl sıfırlayabilirim? CMD + R ile sıfırlama yapıyorum, macosu tekrar yüklüyorum ama; "yükleme hazırlanırken bir hata oluştu bu uygulamayı yeniden çalıştırmayı deneyin" hatası veriyor.

    Saat sorunundan dolayı yazdığı için tarihi güncelleyip tekrar denedim ama nafile.

    Elimde 1 macbook daha var, itunes ile sıfırlayabilir miyim? Ya da alternatif sıfırlama yöntemleri var mıdır? (Sıfırladım fakat kurulumu yapamıyorum) + 2 disk var şuan ikisinden birini silemiyorum.

    Ücretli/Ücretsiz yardımlara açığım.
  • 05-06-2022, 15:47:25
    #2
    Burada yaptığım işlemi yapabilirsiniz



    https://youtu.be/pSk8VnQDYXk
  • 05-06-2022, 15:48:09
    #3
    tekcizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada yaptığım işlemi yapabilirsiniz



    https://youtu.be/pSk8VnQDYXk
    Konuyu okudunuz mu?
  • 05-06-2022, 15:52:03
    #4
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okudunuz mu?
    Sonradan farkettim yama catalin usb var netten bulanilirsiniz onu yukleyin sorunsuz kurulacaktir
  • 05-06-2022, 15:53:59
    #5
    Hocam sıfırlayıp eski işletim sistemini mi kuracaksınız yoksa yeni sistem mi yükleneceksiniz? Bende MacBook 2008 late var ve bigsur kullanıyorum gayet kullanışlı, isterseniz kurulum linkini atarım bi inceleyin
  • 05-06-2022, 15:55:42
    #6
    Gunesibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sıfırlayıp eski işletim sistemini mi kuracaksınız yoksa yeni sistem mi yükleneceksiniz? Bende MacBook 2008 late var ve bigsur kullanıyorum gayet kullanışlı, isterseniz kurulum linkini atarım bi inceleyin
    Sıfırladım, cmd r ile açtıktan sonra macos sierra yeniden yükleyin çıkıyor onu yüklemeye çalışıyorum.

    Bunu yükleyip açabilsem son sürüme güncelleyeceğim ama bir türlü yüklemiyor konuya yazdığım hatayı veriyor.

  • 05-06-2022, 16:01:29
    #7
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfırladım, cmd r ile açtıktan sonra macos sierra yeniden yükleyin çıkıyor onu yüklemeye çalışıyorum.

    Bunu yükleyip açabilsem son sürüme güncelleyeceğim ama bir türlü yüklemiyor konuya yazdığım hatayı veriyor.

    Hocam bahsettiğim sürüme yükseltmek için bunu yüklemenize gerek yok, elinizde aktif halde başka bir mac var ise USB hazırlayıp yapabilirsiniz
  • 05-06-2022, 16:07:20
    #8
    Gunesibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bahsettiğim sürüme yükseltmek için bunu yüklemenize gerek yok, elinizde aktif halde başka bir mac var ise USB hazırlayıp yapabilirsiniz
    Kurulum linki atabilir misiniz?
  • 05-06-2022, 16:09:57
    #9
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulum linki atabilir misiniz?
    Tabi hocam

    https://youtu.be/z8XzhcvPZhA