Merhaba,

Eski macbook bilgisayarımı nasıl sıfırlayabilirim? CMD + R ile sıfırlama yapıyorum, macosu tekrar yüklüyorum ama; "yükleme hazırlanırken bir hata oluştu bu uygulamayı yeniden çalıştırmayı deneyin" hatası veriyor.

Saat sorunundan dolayı yazdığı için tarihi güncelleyip tekrar denedim ama nafile.

Elimde 1 macbook daha var, itunes ile sıfırlayabilir miyim? Ya da alternatif sıfırlama yöntemleri var mıdır? (Sıfırladım fakat kurulumu yapamıyorum) + 2 disk var şuan ikisinden birini silemiyorum.

Ücretli/Ücretsiz yardımlara açığım.