Sıfırladım, cmd r ile açtıktan sonra macos sierra yeniden yükleyin çıkıyor onu yüklemeye çalışıyorum.
Bunu yükleyip açabilsem son sürüme güncelleyeceğim ama bir türlü yüklemiyor konuya yazdığım hatayı veriyor.
Hocam bahsettiğim sürüme yükseltmek için bunu yüklemenize gerek yok, elinizde aktif halde başka bir mac var ise USB hazırlayıp yapabilirsiniz