Hocam sıfırlayıp eski işletim sistemini mi kuracaksınız yoksa yeni sistem mi yükleneceksiniz? Bende MacBook 2008 late var ve bigsur kullanıyorum gayet kullanışlı, isterseniz kurulum linkini atarım bi inceleyin