Hocam sıfırlayıp eski işletim sistemini mi kuracaksınız yoksa yeni sistem mi yükleneceksiniz? Bende MacBook 2008 late var ve bigsur kullanıyorum gayet kullanışlı, isterseniz kurulum linkini atarım bi inceleyin
Sıfırladım, cmd r ile açtıktan sonra macos sierra yeniden yükleyin çıkıyor onu yüklemeye çalışıyorum.
Bunu yükleyip açabilsem son sürüme güncelleyeceğim ama bir türlü yüklemiyor konuya yazdığım hatayı veriyor.