Gunesibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sıfırlayıp eski işletim sistemini mi kuracaksınız yoksa yeni sistem mi yükleneceksiniz? Bende MacBook 2008 late var ve bigsur kullanıyorum gayet kullanışlı, isterseniz kurulum linkini atarım bi inceleyin
Sıfırladım, cmd r ile açtıktan sonra macos sierra yeniden yükleyin çıkıyor onu yüklemeye çalışıyorum.

Bunu yükleyip açabilsem son sürüme güncelleyeceğim ama bir türlü yüklemiyor konuya yazdığım hatayı veriyor.