canlı kısmından yazdım dedim ben ödemek istemiyorum vs en son bana dedi ki 1 yıl daha durmayı kabul ederseniz %50 iade edelim
iyi akşamlar dedim kapattım.
Ben şimdi 270 tl harcamamı ödeyeceğim ama bu 170 tl yi ödemek saçma geliyor hesabımı kapatsam bu borçtan hala sorumlu mu oluyorum ?
Dünya kadar kartımız var onları kullanırız sıkıntı yok