• 01-06-2022, 22:02:06
    #10
    ben henüz lisede okurken iş bankasından kart almıştım,hala onu kullanıyorum.bugüne kadar kart ücreti hiç almamışlardı,2021de almaya başladılar. o da 105tl idi sanırım...her ay aktif şekilde kullanıyorum,gününü sektirmedende borcumu ödüyorum filan ama yinede 1 kuruş indirmediler bikaç gün önce 140tl çekmişler yine aynı şekilde...
  • 01-06-2022, 23:38:46
    #11
    Tüketici mahkemesine dilekçe yaz hocam. İade ediliyor.
  • 04-06-2022, 10:16:22
    #12
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi hocam babamın hesabı diyeyim pek bir faydasını görmedim, Papara,En para vs favorim. yapıkredi vs de iyi.
    Teb'den arabaya hgs bile alamadık cihazları bitmiş vs..
    bizlik bir banka değil de zamanında almışız
    hgs sadece devlet bankası ile çalışır teb in diğer bankalardan farkı puan düşük olsa da veriyor ama boş diğerlerinden farkı yok