ben henüz lisede okurken iş bankasından kart almıştım,hala onu kullanıyorum.bugüne kadar kart ücreti hiç almamışlardı,2021de almaya başladılar. o da 105tl idi sanırım...her ay aktif şekilde kullanıyorum,gününü sektirmedende borcumu ödüyorum filan ama yinede 1 kuruş indirmediler bikaç gün önce 140tl çekmişler yine aynı şekilde...