Teb kartımız var 270 tl borcumuz vardı bir baktım 440 tl borcumuz olmuş baktım kk yıllık ücreti istiyorlar birde 170 tl.
canlı kısmından yazdım dedim ben ödemek istemiyorum vs en son bana dedi ki 1 yıl daha durmayı kabul ederseniz %50 iade edelim
iyi akşamlar dedim kapattım.

Ben şimdi 270 tl harcamamı ödeyeceğim ama bu 170 tl yi ödemek saçma geliyor hesabımı kapatsam bu borçtan hala sorumlu mu oluyorum ?
Dünya kadar kartımız var onları kullanırız sıkıntı yok