adobeajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla teb den 2 yıldır kredi kartı almaya çalışıyorum referans da buldum alamadım
Vallahi hocam babamın hesabı diyeyim pek bir faydasını görmedim, Papara,En para vs favorim. yapıkredi vs de iyi.
Teb'den arabaya hgs bile alamadık cihazları bitmiş vs..
bizlik bir banka değil de zamanında almışız