• 01-06-2022, 20:28:20
    #1
    Teb kartımız var 270 tl borcumuz vardı bir baktım 440 tl borcumuz olmuş baktım kk yıllık ücreti istiyorlar birde 170 tl.
    canlı kısmından yazdım dedim ben ödemek istemiyorum vs en son bana dedi ki 1 yıl daha durmayı kabul ederseniz %50 iade edelim
    iyi akşamlar dedim kapattım.

    Ben şimdi 270 tl harcamamı ödeyeceğim ama bu 170 tl yi ödemek saçma geliyor hesabımı kapatsam bu borçtan hala sorumlu mu oluyorum ?
    Dünya kadar kartımız var onları kullanırız sıkıntı yok
  • 01-06-2022, 20:32:14
    #2
    sorumlu olursunuz hocam. borc yansıtınca kaçış yok. ama şunu yaparsınız 1-2 kez müşteri hizmetleri ile görüşün çoğu iade ediyor veya iade etmek ıcın 2-3 ay bi harcama sözü alıyor o şekilde iade ediyor.
  • 01-06-2022, 20:33:11
    #3
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorumlu olursunuz hocam. borc yansıtınca kaçış yok. ama şunu yaparsınız 1-2 kez müşteri hizmetleri ile görüşün çoğu iade ediyor veya iade etmek ıcın 2-3 ay bi harcama sözü alıyor o şekilde iade ediyor.
    Ödeme yapmadan iptal etmiyorlar o zaman, ödemeyi yapıp iade etmelerini mi umalım
  • 01-06-2022, 20:35:55
    #4
    valla teb den 2 yıldır kredi kartı almaya çalışıyorum referans da buldum alamadım
  • 01-06-2022, 20:38:06
    #5
    adobeajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla teb den 2 yıldır kredi kartı almaya çalışıyorum referans da buldum alamadım
    Vallahi hocam babamın hesabı diyeyim pek bir faydasını görmedim, Papara,En para vs favorim. yapıkredi vs de iyi.
    Teb'den arabaya hgs bile alamadık cihazları bitmiş vs..
    bizlik bir banka değil de zamanında almışız
  • 01-06-2022, 20:41:02
    #6
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yapmadan iptal etmiyorlar o zaman, ödemeyi yapıp iade etmelerini mi umalım

    anlattıgım şekilde iade edebilirler ısrarcı olursanz yada şart sunabilirler.
  • 01-06-2022, 20:45:41
    #7
    6 veya 1 yıllık kapamama sozunuze iade eder diye biliyorum
  • 01-06-2022, 20:48:52
    #8
    270 TL yapı kredi benden kart ücreti almıştı geçen haftalarda.
    Aradım talep oluşturdum vs vs %75 geri iade edildi.
  • 01-06-2022, 20:52:10
    #9
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teb kartımız var 270 tl borcumuz vardı bir baktım 440 tl borcumuz olmuş baktım kk yıllık ücreti istiyorlar birde 170 tl.
    canlı kısmından yazdım dedim ben ödemek istemiyorum vs en son bana dedi ki 1 yıl daha durmayı kabul ederseniz %50 iade edelim
    iyi akşamlar dedim kapattım.

    Ben şimdi 270 tl harcamamı ödeyeceğim ama bu 170 tl yi ödemek saçma geliyor hesabımı kapatsam bu borçtan hala sorumlu mu oluyorum ?
    Dünya kadar kartımız var onları kullanırız sıkıntı yok
    Siz hala Enpara ile tanışmadınız mı??