• 02-06-2022, 22:35:21
    #37
    Kurumsal PLUS
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman çok geçmiş olsun hocam şükür ediyorum ki kuzenim öyle değil ahhahaha hemen diyor acırsa elini kaldır hemen iğne yaparız diyor






    Çok geçmiş olsun hocam sizede evet diş kaybı çok kötü bir şey gerçekten... retreatment hiç duymadım biraz araştırayım hocam
    Teşekkür ediyorum. Devletin fiyat listesinde bile 'retreatment' olarak geçtiği için yanlış bir tabir kullanarak sizleri yanlış yönlendirmek istemedim. Basit bir şekilde kanal tedavisinin tekrarı şeklinde düşünebilirsiniz, eski tedaviye ait dolgu, güta, pat ne varsa çıkarılıp kanallar tekrardan temizlenip tedavi yenileniyor. Fiyatının yüksek olmasının sebebini tam olarak bilmiyorum ama tahminimce eski tedaviye ait materyallerin temizlenmesinin biraz zor olmasından kaynaklanmaktadır.
  • 02-06-2022, 22:41:22
    #38
    Kurumsal PLUS
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada benim diş çekimlerim diş kökünde oluşan iltihap torbaları nedeniyle oldu yani benimkinde malasef geri dönüş yoktu :/ Doktor bu son nokta demişti yani bundan sonrası o doku dişle beraber alınmalı demişti. Diş çıkarıldığında o dokuda çıktı. Diş etimde iltihap kanalı oluşmuştu.
    Yaa, sizin kanal tedaviniz gerçekten çok talihsiz olmuş. Çok ağrılı bir süreç geçirmiş olmalısınız. :/ O sorunun da çoğu durumda çözümü var (kök ucu rezeksiyonu) ama belirli bir oranda ameliyat olarak değerlendirilebilecek bir tedavi yöntemi olduğundan yanaşmamıştır muhtemelen.
  • 02-06-2022, 22:43:00
    #39
    Malifeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaa, sizin kanal tedaviniz gerçekten çok talihsiz olmuş. Çok ağrılı bir süreç geçirmiş olmalısınız. :/ O sorunun da çoğu durumda çözümü var (kök ucu rezeksiyonu) ama belirli bir oranda ameliyat olarak değerlendirilebilecek bir tedavi yöntemi olduğundan yanaşmamıştır muhtemelen.
    Evet hocam sırf ağrım var diye kuzenime gitmeyip başka doktorlara gidersem acele edersem olacağı buydu kuzenimi övmek gibi olmasın tabi ama işini gerçekten çok iyi yapan ve çok nazik bir kuzene sahibim. Kendisinin yaptığı kanal tedavisi sapasağlam ama diğer doktorlar sanki kafadan savarcasına yaptıkları için kaybettim dişlerimi. ( Kök bırakmışlar ) Bu arada kendisine 2 ay önceden randevu almak imkansız öyle diyim ben bile gelmeyen hastanın yerine gidiyorum
  • 02-06-2022, 22:46:51
    #40
    Kurumsal PLUS
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam sırf ağrım var diye kuzenime gitmeyip başka doktorlara gidersem acele edersem olacağı buydu kuzenimi övmek gibi olmasın tabi ama işini gerçekten çok iyi yapan ve çok nazik bir kuzene sahibim. Kendisinin yaptığı kanal tedavisi sapasağlam ama diğer doktorlar sanki kafadan savarcasına yaptıkları için kaybettim dişlerimi. ( Kök bırakmışlar ) Bu arada kendisine 2 ay önceden randevu almak imkansız öyle diyim ben bile gelmeyen hastanın yerine gidiyorum

    Evet, gerçekten çok şanslısınız. Anladığım kadarıyla başarılı ve güven verici bir hekim, iyi bir kuzen. Yalnızca borç istemek için yazan kuzenlerimi düşündüğümde sizlere imrendiğimi de belirtmek isterim. Allah muhabbetinizi arttırsın. ♥
  • 02-06-2022, 22:52:36
    #41
    Kurumsal PLUS
    Kuzeniniz keşke Kayseri'de olsaydı ya. Yakın zamanda yarı retansiyonlu bir yirmi yaş dişinin çekimi için ameliyat olmam gerekiyor, her zaman ziyaret ettiğim hekimim il dışına çıktığı için yeni bir hekim arayışındaydım. Ameliyat söz konusu olunca kolay kolay güvenemiyorum.
  • 02-06-2022, 22:56:15
    #42
    Malifeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuzeniniz keşke Kayseri'de olsaydı ya. Yakın zamanda yarı retansiyonlu bir yirmi yaş dişinin çekimi için ameliyat olmam gerekiyor, her zaman ziyaret ettiğim hekimim il dışına çıktığı için yeni bir hekim arayışındaydım. Ameliyat söz konusu olunca kolay kolay güvenemiyorum.
    tek kötü yanı kuzenim ameliyat yapmıyor hocam