Aman çok geçmiş olsun hocam

şükür ediyorum ki kuzenim öyle değil ahhahaha hemen diyor acırsa elini kaldır hemen iğne yaparız diyor
Çok geçmiş olsun hocam sizede evet diş kaybı çok kötü bir şey gerçekten... retreatment hiç duymadım biraz araştırayım hocam
Teşekkür ediyorum.

Devletin fiyat listesinde bile 'retreatment' olarak geçtiği için yanlış bir tabir kullanarak sizleri yanlış yönlendirmek istemedim. Basit bir şekilde kanal tedavisinin tekrarı şeklinde düşünebilirsiniz, eski tedaviye ait dolgu, güta, pat ne varsa çıkarılıp kanallar tekrardan temizlenip tedavi yenileniyor. Fiyatının yüksek olmasının sebebini tam olarak bilmiyorum ama tahminimce eski tedaviye ait materyallerin temizlenmesinin biraz zor olmasından kaynaklanmaktadır.