Bu arada benim diş çekimlerim diş kökünde oluşan iltihap torbaları nedeniyle oldu yani benimkinde malasef geri dönüş yoktu :/ Doktor bu son nokta demişti yani bundan sonrası o doku dişle beraber alınmalı demişti. Diş çıkarıldığında o dokuda çıktı. Diş etimde iltihap kanalı oluşmuştu.
Yaa, sizin kanal tedaviniz gerçekten çok talihsiz olmuş.

Çok ağrılı bir süreç geçirmiş olmalısınız. :/ O sorunun da çoğu durumda çözümü var (kök ucu rezeksiyonu) ama belirli bir oranda ameliyat olarak değerlendirilebilecek bir tedavi yöntemi olduğundan yanaşmamıştır muhtemelen.