Evet hocam sırf ağrım var diye kuzenime gitmeyip başka doktorlara gidersem acele edersem olacağı buydu

kuzenimi övmek gibi olmasın tabi ama işini gerçekten çok iyi yapan ve çok nazik bir kuzene sahibim. Kendisinin yaptığı kanal tedavisi sapasağlam ama diğer doktorlar sanki kafadan savarcasına yaptıkları için kaybettim dişlerimi. ( Kök bırakmışlar ) Bu arada kendisine 2 ay önceden randevu almak imkansız öyle diyim

ben bile gelmeyen hastanın yerine gidiyorum
Evet, gerçekten çok şanslısınız. Anladığım kadarıyla başarılı ve güven verici bir hekim, iyi bir kuzen. Yalnızca borç istemek için yazan kuzenlerimi düşündüğümde sizlere imrendiğimi de belirtmek isterim. Allah muhabbetinizi arttırsın. ♥