Yaa, sizin kanal tedaviniz gerçekten çok talihsiz olmuş.

Çok ağrılı bir süreç geçirmiş olmalısınız. :/ O sorunun da çoğu durumda çözümü var (kök ucu rezeksiyonu) ama belirli bir oranda ameliyat olarak değerlendirilebilecek bir tedavi yöntemi olduğundan yanaşmamıştır muhtemelen.
Evet hocam sırf ağrım var diye kuzenime gitmeyip başka doktorlara gidersem acele edersem olacağı buydu

kuzenimi övmek gibi olmasın tabi ama işini gerçekten çok iyi yapan ve çok nazik bir kuzene sahibim. Kendisinin yaptığı kanal tedavisi sapasağlam ama diğer doktorlar sanki kafadan savarcasına yaptıkları için kaybettim dişlerimi. ( Kök bırakmışlar ) Bu arada kendisine 2 ay önceden randevu almak imkansız öyle diyim

ben bile gelmeyen hastanın yerine gidiyorum