• 31-05-2022, 14:13:34
    #64
    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle çok geçmiş olsun üzüldüm adınıza oysa ki siz ulaşmaya çalışmışsınız çözüm için çaba sarfetmişsiniz, benzer bir olay vardı geçende büyük ihtimalle 2-3 ay yatacaksınız, çünkü çarpmak hırsızlık ile eşit paraya çevrilmez diye biliyorum, neyse ki iyi tarafından bakın orada masterclass alırsınız profesyonellerinden, bir daha çağrılacaksınız büyük ihtimalle o zaman tutuklama gerçekleşir.
    bir çok kişi hagb alırsın dedi diğer kitle ise para cezası diyor anlayamadım
  • 31-05-2022, 14:45:33
    #65
    Baştan konuşup anlaşmak o kadar mı zor. Adamın hakkını yiyorsun hizmet vermiyorsun bir de geliyorsun burada ağlıyorsun ne yapacağım diye. özrün kabahatinden büyük. Bence buradan da yasaklanmalısınız.
  • 31-05-2022, 15:06:42
    #66
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baştan konuşup anlaşmak o kadar mı zor. Adamın hakkını yiyorsun hizmet vermiyorsun bir de geliyorsun burada ağlıyorsun ne yapacağım diye. özrün kabahatinden büyük. Bence buradan da yasaklanmalısınız.
    evet hocam ot çöp satanda burda durmasın ne kadar kötü düşünceye sahipsiniz. hata oldugunu biliyorum
  • 31-05-2022, 15:10:11
    #67
    ArdaBarut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tecavüzcüler bile yatmıyorlar çıkıyorlar size de en fazla para cezası falan gelir.
    Yanlış önerme. Küçük suçların cezası büyük suçlara göre daha fazla işletiliyor yargı sistemimizde.
  • 31-05-2022, 15:16:27
    #68
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam ot çöp satanda burda durmasın ne kadar kötü düşünceye sahipsiniz. hata oldugunu biliyorum
    Hata olduğunu bilmiyorsunuz, Hata olduğunu yeni ÖĞRENDİNİZ eğer ifadeye gitmeseydiniz aynı şekilde devam edecektiniz. Evet düşüncem kötü olabilir fakat mantığım doğru
  • 31-05-2022, 15:17:17
    #69
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata olduğunu bilmiyorsunuz, Hata olduğunu yeni ÖĞRENDİNİZ eğer ifadeye gitmeseydiniz aynı şekilde devam edecektiniz. Evet düşüncem kötü olabilir fakat mantığım doğru
    yapacak olsam 7 8 aydır yapardım zaten ? o olayın üstünden 7 8 ay geçti
  • 31-05-2022, 15:38:55
    #70
    İçeri girmezsin. Avukat tutsan arabullucuktan daha fazla paran gider. Karşı taraf ders alman için (şahsen ben öyle yapardım) 5000 TL Lösemi vakfına bağış yaparsa affederim derim. Bağış teklifinde bulunulabiliyor. Yaşın küçükse sicilden sıkıntı. Büyükse sorun yok.
    Görüntüye göre yaptığın hatada bu korku sana fazlasıyla yetmiş. Hakim karşısına çıkarsan sana hırsızlık yapmışsın, nitelikli dolandırıcımısın öyle görüyorum diyebilir.
    Umarım tekrarlamassın.
  • 31-05-2022, 16:55:09
    #71
    hal
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Malesef sıkıntı yaşarsın çünkü konu böyle devam ederse uzlaşma kapsamında tonlarca paran gidecek. Uzlaşma olmaz ise mahkeme süreci en fazla açık cezaevinde 1 ay girdi çıktı yaptırırlar.Çocukla bu süreçlere girmeden anlaşmaya bak.Şimdi anlaşırsan mevzu kapanır gider.Yoksa sicilin bozulur.
  • 31-05-2022, 19:40:16
    #72
    Administrator
    Yaptığınız hatanın farkındasınız. Bu yüzden arabulucu devreye girdiği zaman kabul edin ve istenilen rakamı ödeyin. o
    Konu davaya dönüşmeden, siciliniz bozulmadan çözmeniz sizin için daha sağlıklı olacaktır.