İçeri girmezsin. Avukat tutsan arabullucuktan daha fazla paran gider. Karşı taraf ders alman için (şahsen ben öyle yapardım) 5000 TL Lösemi vakfına bağış yaparsa affederim derim. Bağış teklifinde bulunulabiliyor. Yaşın küçükse sicilden sıkıntı. Büyükse sorun yok.
Görüntüye göre yaptığın hatada bu korku sana fazlasıyla yetmiş. Hakim karşısına çıkarsan sana hırsızlık yapmışsın, nitelikli dolandırıcımısın öyle görüyorum diyebilir.
Umarım tekrarlamassın.