Baştan konuşup anlaşmak o kadar mı zor. Adamın hakkını yiyorsun hizmet vermiyorsun bir de geliyorsun burada ağlıyorsun ne yapacağım diye. özrün kabahatinden büyük. Bence buradan da yasaklanmalısınız.