Konu
ifade verdim sonra ne olacak ?
31-05-2022, 14:45:33
#65
delikanli53
Baştan konuşup anlaşmak o kadar mı zor. Adamın hakkını yiyorsun hizmet vermiyorsun bir de geliyorsun burada ağlıyorsun ne yapacağım diye. özrün kabahatinden büyük. Bence buradan da yasaklanmalısınız.