Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Malesef sıkıntı yaşarsın çünkü konu böyle devam ederse uzlaşma kapsamında tonlarca paran gidecek. Uzlaşma olmaz ise mahkeme süreci en fazla açık cezaevinde 1 ay girdi çıktı yaptırırlar.Çocukla bu süreçlere girmeden anlaşmaya bak.Şimdi anlaşırsan mevzu kapanır gider.Yoksa sicilin bozulur.