delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baştan konuşup anlaşmak o kadar mı zor. Adamın hakkını yiyorsun hizmet vermiyorsun bir de geliyorsun burada ağlıyorsun ne yapacağım diye. özrün kabahatinden büyük. Bence buradan da yasaklanmalısınız.
evet hocam ot çöp satanda burda durmasın ne kadar kötü düşünceye sahipsiniz. hata oldugunu biliyorum