• 30-05-2022, 11:03:58
    #1
    Merhabalar benim uygulamalarım var burdan kazanç sağlıyorum ama henüz kazandıklarımı çekmedim vergi için şimdi şirket kursam nasıl play consoledeki siparişlerin faturasını kesebilirim veya şirket kurmadan banka ile anlaşmalı bir şekilde vergi verebilirmiyim bilgisi olan varmı
  • 30-05-2022, 11:08:09
    #2
    Sizin için. 🏆
    Merhaba, Kazançlarınız için fatura kesmeniz gerekmekte.
  • 30-05-2022, 11:13:45
    #3
    MangirTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Kazançlarınız için fatura kesmeniz gerekmekte.
    onu sormamis
  • 30-05-2022, 11:20:47
    #4
    Şirketi kurup ödeme talep edersiniz. Ödeme için şirketin iban bilgisini yazarsınız. Şirket hesabına gelen ödeme için fatura kesersiniz.
  • 30-05-2022, 11:28:23
    #5
    Herhangi bir banka da adsense den gelecek kazançlar icin hesap actırılacak .sadece ads den gelen paralar oraya gelecek şekilde kullanın. Bankaciya Google Kazancı icin actirdiginizi söyleyin. Oraya gelen paralardan banka vergiyi kesecek yuzde 15. Kalan para sizin olacak. Yillik ust limit gelire kadar olan kisiler bu sekilde vergisini ödeyecek. Daha çok kazananlar normal vergi mükellefi olup fatura kesecek.

    https://www.parasut.com/blog/youtube...gilendirilmesi
  • 30-05-2022, 11:29:56
    #6
    bunla alakalı direk maliyeden görüştüm kişisel olarakta sakaryada mali müşavirim makale yazımım bitince burada da paylaşım yapacağım size zahmet beğenin bitince atacağım.
  • 30-05-2022, 11:31:54
    #7
    Geçen gün kullanmadığım ibana ödeme gelmiş vw pasif olduğu için yatmamış. Bende vergi konusunu merak ettim ve araştırdım. Youtubeda ceza veren kişiler bağkur stopaj gelir vergisi gibi şeyleri hiç ödemeden bunlara ceza demiş. Her şirketin işyerinin ödediği şeylere ceza diyenler olmuş. Zaten esnaf bunları ödemese parayı koyacak yer bulamaz. İşin özeti sadece adsense için şirket falan açılmaz ama bir başka işyerinin üzerinden alanlar var ya da bizim gibi işyeri olup zaren bağkur vergi ödeyene bu adsense işi daha kolay gibi.