Herhangi bir banka da adsense den gelecek kazançlar icin hesap actırılacak .sadece ads den gelen paralar oraya gelecek şekilde kullanın. Bankaciya Google Kazancı icin actirdiginizi söyleyin. Oraya gelen paralardan banka vergiyi kesecek yuzde 15. Kalan para sizin olacak. Yillik ust limit gelire kadar olan kisiler bu sekilde vergisini ödeyecek. Daha çok kazananlar normal vergi mükellefi olup fatura kesecek.
https://www.parasut.com/blog/youtube...gilendirilmesi