Geçen gün kullanmadığım ibana ödeme gelmiş vw pasif olduğu için yatmamış. Bende vergi konusunu merak ettim ve araştırdım. Youtubeda ceza veren kişiler bağkur stopaj gelir vergisi gibi şeyleri hiç ödemeden bunlara ceza demiş. Her şirketin işyerinin ödediği şeylere ceza diyenler olmuş. Zaten esnaf bunları ödemese parayı koyacak yer bulamaz. İşin özeti sadece adsense için şirket falan açılmaz ama bir başka işyerinin üzerinden alanlar var ya da bizim gibi işyeri olup zaren bağkur vergi ödeyene bu adsense işi daha kolay gibi.