Merhabalar benim uygulamalarım var burdan kazanç sağlıyorum ama henüz kazandıklarımı çekmedim vergi için şimdi şirket kursam nasıl play consoledeki siparişlerin faturasını kesebilirim veya şirket kurmadan banka ile anlaşmalı bir şekilde vergi verebilirmiyim bilgisi olan varmı