• 26-05-2022, 18:27:46
    #1
    Dostlar aracın motoru bugün yapıldı ve teslim aldım. 4 gün önce yağ kartelinden kol çıkardı ve motor bitti. Yurtdışı çıkma motor taktırdık turboyla beraber. Araç Peugeot 206 1.4hdi.

    2000 Devir üzerinde araçtan minik bir ıslık sesi değilde şöyle viiuu diye bir ses geliyor hani nitro sesi gibi. Usta turbon devreye girdiği için dedi. Daha önce hiç bu sesi duymadım sanırım benim aracın turbosu tamamen bozuktu.
    Sizlerdede bu ses mevcut mu? Bu arada gaza basınca geliyor. Çekince kesiliyor görüldüğü gibi.

    Bazıları da turbo ıslık sesi bu diyor. Turbo bozuk belirtisi imis. Aynı videoyu ustaya attım ve sorun yok kardeşim turbo sesi dedi.

    https://photos.app.goo.gl/y49vnh7VSoz18ayA9
  • 26-05-2022, 18:29:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Turbo sesi bende de var bu 😂 2 araçta birinde ıslık tarzı yeni model 2021 diğerinde bu şekilde biraz eski kasa
  • 26-05-2022, 18:31:57
    #3
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turbo sesi bende de var bu 😂 2 araçta birinde ıslık tarzı yeni model 2021 diğerinde bu şekilde biraz eski kasa
    22k para ödedim. Artık gram masraf etmek istemiyorum hocam. Motor haricte sıkıntılar vardı yeter çünkü artık.
  • 26-05-2022, 18:33:00
    #4
    Islık sesi gibi durmuyor. Genelde ıslık sesi yolda 2500 devir üzermde sürekli gelir. Ama bir turbocu ya göstermekte fayda var.
  • 26-05-2022, 18:33:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22k para ödedim. Artık gram masraf etmek istemiyorum hocam. Motor haricte sıkıntılar vardı yeter çünkü artık.
    Ankara'da olsaydınız tanıdık usta vardı daha ucuza halledebilirdik hocam 12 binlik şeyi 8 bine mal ettim geçen motorun yarışı açıldı tabii işçilikten ve malzeme yapan ustalar 1.5 çektiyse 900 e felan hallettirdik o sekilde oldu
  • 26-05-2022, 18:39:35
    #6
    djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Islık sesi gibi durmuyor. Genelde ıslık sesi yolda 2500 devir üzermde sürekli gelir. Ama bir turbocu ya göstermekte fayda var.
    Valla öyledir hocam umarım.
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara'da olsaydınız tanıdık usta vardı daha ucuza halledebilirdik hocam 12 binlik şeyi 8 bine mal ettim geçen motorun yarışı açıldı tabii işçilikten ve malzeme yapan ustalar 1.5 çektiyse 900 e felan hallettirdik o sekilde oldu
    Valla hocam motor + baskı balata + radyatör + işçilik + şansıman kulagı falanda var daha. Çok dert açtı başa.