djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Islık sesi gibi durmuyor. Genelde ıslık sesi yolda 2500 devir üzermde sürekli gelir. Ama bir turbocu ya göstermekte fayda var.
Valla öyledir hocam umarım.
AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankara'da olsaydınız tanıdık usta vardı daha ucuza halledebilirdik hocam 12 binlik şeyi 8 bine mal ettim geçen motorun yarışı açıldı tabii işçilikten ve malzeme yapan ustalar 1.5 çektiyse 900 e felan hallettirdik o sekilde oldu
Valla hocam motor + baskı balata + radyatör + işçilik + şansıman kulagı falanda var daha. Çok dert açtı başa.