Islık sesi gibi durmuyor. Genelde ıslık sesi yolda 2500 devir üzermde sürekli gelir. Ama bir turbocu ya göstermekte fayda var.
Valla öyledir hocam umarım.
Ankara'da olsaydınız tanıdık usta vardı daha ucuza halledebilirdik hocam 12 binlik şeyi 8 bine mal ettim geçen motorun yarışı açıldı tabii işçilikten ve malzeme yapan ustalar 1.5 çektiyse 900 e felan hallettirdik o sekilde oldu
Valla hocam motor + baskı balata + radyatör + işçilik + şansıman kulagı falanda var daha. Çok dert açtı başa.