Dostlar aracın motoru bugün yapıldı ve teslim aldım. 4 gün önce yağ kartelinden kol çıkardı ve motor bitti. Yurtdışı çıkma motor taktırdık turboyla beraber. Araç Peugeot 206 1.4hdi.
2000 Devir üzerinde araçtan minik bir ıslık sesi değilde şöyle viiuu diye bir ses geliyor hani nitro sesi gibi. Usta turbon devreye girdiği için dedi. Daha önce hiç bu sesi duymadım sanırım benim aracın turbosu tamamen bozuktu.
Sizlerdede bu ses mevcut mu? Bu arada gaza basınca geliyor. Çekince kesiliyor görüldüğü gibi.
Bazıları da turbo ıslık sesi bu diyor. Turbo bozuk belirtisi imis. Aynı videoyu ustaya attım ve sorun yok kardeşim turbo sesi dedi.
https://photos.app.goo.gl/y49vnh7VSoz18ayA9