AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turbo sesi bende de var bu 😂 2 araçta birinde ıslık tarzı yeni model 2021 diğerinde bu şekilde biraz eski kasa
22k para ödedim. Artık gram masraf etmek istemiyorum hocam. Motor haricte sıkıntılar vardı yeter çünkü artık.