• 12-05-2022, 19:15:10
    #1
    Merhabalar, uzun süredir yazmaya çalıştığım ortalama 7 aydır süren bir indikatör var.

    İndikatörün 30 mart - 12 nisan kâr zarar tablosu bu şekilde


    https://i.hizliresim.com/m5qnn65.jpg
    Ortalama 1 aydır tüm kâr zarar tablosunu takip ediyorum ve sonuçlar beklediğimden kat kat daha iyi.
    Mevcut short pozisyonları hepsi +700 - +1300 kâr aralığında devam ediyor ama devam eden pozları eklemedim.



    Şimdi asıl olaya geliyim 3 adet sorum var.

    Bu indikatörü bir websitesi kurup bu websitesi üzerinden satabilir miyim ? (Kişi sadece alıp kullanıcı adını verdikten sonra otomatik olarak kişinin tradingview hesabına entegre edilecek)

    2. Sorum ise bu indikatörün reklamlarını hangi ülke veya platformlarda çıkmalıyım ?

    İndikatör otomatik al sat robotuna bağlanıyor. Api ile gayet de güzel çalışıyor, 50 vip üyem ve ben aktif olarak kullanıyoruz. Fakat bunu sizce yurtdışına satarken paylaşım ile birlikte ne kadar fiyat belirtmeliyim ?

    Fikrinizi almak istedim. Okuyan ve hem okuyup hem cevaplayan herkese çok teşekkür ederim




    Not: Arkadaşlar bu bir satış konusu değildir, satın alım için lütfen mesaj atmayınız. İndikatör tamamen hazır olunca satış için konu açarım zaten teşekkür ederim.
  • 12-05-2022, 21:03:43
    #2
    kimsenin bi yorumu yok mu
  • 25-05-2022, 21:19:47
    #3
    fiyat ne kadar vip için
  • 25-05-2022, 21:24:37
    #4
    quaddisin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat ne kadar vip için
    Selam hocam, oto grubu alıma kapadım. Manuel grup için 60 usdt olarak belirledim
  • 25-05-2022, 21:33:36
    #5
    Kar zarar tablosu gayet güzel görünüyor. Gözüme çarpan %99 kayıp oldu. %100 kazanınca para 2 katina cikiyor ama %99 kayipta ortada para kalmıyor. Stoploss kullanmıyor musunuz?
  • 25-05-2022, 21:58:09
    #6
    DieAnotherDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kar zarar tablosu gayet güzel görünüyor. Gözüme çarpan %99 kayıp oldu. %100 kazanınca para 2 katina cikiyor ama %99 kayipta ortada para kalmıyor. Stoploss kullanmıyor musunuz?
    %1-4 bakiye
    20x kaldıraç hocam
    yani bu piyasada tüm paramı kaybetmem için ard arda 1000 kere falan -100 yemem lazım çünkü sürekli paranın % sini kullanıyorum
  • 25-05-2022, 23:10:26
    #7
    Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %1-4 bakiye
    20x kaldıraç hocam
    yani bu piyasada tüm paramı kaybetmem için ard arda 1000 kere falan -100 yemem lazım çünkü sürekli paranın % sini kullanıyorum
    O zaman gayet iyi hocam. Ben de al sat botu üzerinde çalışıyorum. Sistem tamam sadece intikatorleri inceliyorum bazılarını entegre ettim. Düşünürseniz fikir alışverişi yapabiliriz
  • 25-05-2022, 23:11:50
    #8
    DieAnotherDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman gayet iyi hocam. Ben de al sat botu üzerinde çalışıyorum. Sistem tamam sadece intikatorleri inceliyorum bazılarını entegre ettim. Düşünürseniz fikir alışverişi yapabiliriz
    Eğer al sat botunuz geniş kapsamlı bir arayüze sahibiyse seve seve çalışmak isterim, üye üzerinden komisyonlu bile çalışabiliriz çünkü mevcut sistemden ben pek memnun değilim
  • 25-05-2022, 23:14:39
    #9
    Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer al sat botunuz geniş kapsamlı bir arayüze sahibiyse seve seve çalışmak isterim, üye üzerinden komisyonlu bile çalışabiliriz çünkü mevcut sistemden ben pek memnun değilim
    Kendime göre tasarladığım için arayüz son derece basit. Dediğiniz şeyi ben de düşündüm daha ileride geniş kapsamlı üye tabanlı bir sistem geliştireceğim. O zaman inşallah beraber çalışırız.