Eğer al sat botunuz geniş kapsamlı bir arayüze sahibiyse seve seve çalışmak isterim, üye üzerinden komisyonlu bile çalışabiliriz çünkü mevcut sistemden ben pek memnun değilim
Kendime göre tasarladığım için arayüz son derece basit. Dediğiniz şeyi ben de düşündüm daha ileride geniş kapsamlı üye tabanlı bir sistem geliştireceğim. O zaman inşallah beraber çalışırız.