Merhabalar, uzun süredir yazmaya çalıştığım ortalama 7 aydır süren bir indikatör var.

İndikatörün 30 mart - 12 nisan kâr zarar tablosu bu şekilde


https://i.hizliresim.com/m5qnn65.jpg
Ortalama 1 aydır tüm kâr zarar tablosunu takip ediyorum ve sonuçlar beklediğimden kat kat daha iyi.
Mevcut short pozisyonları hepsi +700 - +1300 kâr aralığında devam ediyor ama devam eden pozları eklemedim.



Şimdi asıl olaya geliyim 3 adet sorum var.

Bu indikatörü bir websitesi kurup bu websitesi üzerinden satabilir miyim ? (Kişi sadece alıp kullanıcı adını verdikten sonra otomatik olarak kişinin tradingview hesabına entegre edilecek)

2. Sorum ise bu indikatörün reklamlarını hangi ülke veya platformlarda çıkmalıyım ?

İndikatör otomatik al sat robotuna bağlanıyor. Api ile gayet de güzel çalışıyor, 50 vip üyem ve ben aktif olarak kullanıyoruz. Fakat bunu sizce yurtdışına satarken paylaşım ile birlikte ne kadar fiyat belirtmeliyim ?

Fikrinizi almak istedim. Okuyan ve hem okuyup hem cevaplayan herkese çok teşekkür ederim




Not: Arkadaşlar bu bir satış konusu değildir, satın alım için lütfen mesaj atmayınız. İndikatör tamamen hazır olunca satış için konu açarım zaten teşekkür ederim.