Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%1-4 bakiye
20x kaldıraç hocam
yani bu piyasada tüm paramı kaybetmem için ard arda 1000 kere falan -100 yemem lazım çünkü sürekli paranın % sini kullanıyorum
O zaman gayet iyi hocam. Ben de al sat botu üzerinde çalışıyorum. Sistem tamam sadece intikatorleri inceliyorum bazılarını entegre ettim. Düşünürseniz fikir alışverişi yapabiliriz