DieAnotherDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kar zarar tablosu gayet güzel görünüyor. Gözüme çarpan %99 kayıp oldu. %100 kazanınca para 2 katina cikiyor ama %99 kayipta ortada para kalmıyor. Stoploss kullanmıyor musunuz?
%1-4 bakiye
20x kaldıraç hocam
yani bu piyasada tüm paramı kaybetmem için ard arda 1000 kere falan -100 yemem lazım çünkü sürekli paranın % sini kullanıyorum