SAYES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Glycon ve sitelere giriş yapamıyorum
21
●1.152
- 11-05-2022, 19:36:34Bu tek seferlik bir durum değil ara ara sürekli olarak siteniz / Siteleriniz bu şekilde gidiyor maalesef...Glycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tarz durumlar için bir önlem almanız müşteri memnuniyeti açısından çok önemli.
Sonuçta sizden yazılım kiralanmadı satın alındı yarın bir gün size ulaşamadığımızdada bu tarz sorun olduğunda ne olacak?
Misalen sitenizi cf aracılığı ile nslerini bağlayıp bu tarz durumlarda hemen farklı bir sunucuya yönlendirerek orası üzerinden lisans sorguları atılabilir. - 11-05-2022, 19:39:24Komedi olan nedir herhangi bir yazılım ile perfect panel üzerinden şuan sorunsuz api çekimi sağlayabilirseniz bu konuyu tekrar konuşalım.ucuzturksmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savunuculuğunu yapmış olduğunuz perfect panel tekel olma yollarında adım adım ilerlerken böyle düşünüp perfect panele geçmenizi isterken bizler uygun hizmet vermek adına elimizden geleni yapalım ve suçlusu Glycon olsun değilmi.
Varsayalım ki problem Glycon kaynaklı Moon Panel kullananlar niye aynı sorunu yaşıyor hepsini geçtim şuan perfect panel üzerinden api çekebilen bir panel gösterirmisiniz bana?
Perfect panel sorunlu değil perfect panel öyle istediği için yaşıyorsunuz bu problemleri. Perfect panel Glycon veya diğer yazılımların api çekimini engellediği veyahut api sisteminde bir problem olduğu İçin.
Halen daha mı sorun glyconda diyorsunuz
https://turkpaneli.com/api/v2?key=32...ction=services
yukarıdaki bağlantıya girip birkaç kez yenileme yapın bazen servisleri çektiğini bazen beyaz ekranla karşılaştığınızı göreceksiniz ilgili panel perfect paneldir.
Biryerden tanıdık geldi mi sizlerin panelindede bazen çekip bazen hata veriyor şuanda değilmi?
Bu durumda sizin kullandığınız cihazda mı bozuk?
Birdaha lütfen siz Glycon kullanmayın perfect panel kullanın. - 11-05-2022, 19:40:48Zaten perfectGlycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanıyorum
- 11-05-2022, 19:42:36Okadar haksızsınız ki sadece ona cevap verebilmişsiniz .ucuzturksmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2022, 19:44:05Evet hocam belliGlycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin gibi 2 user kullanmıyorum r10da yasak olduğu halde az öncede dediğiniz gibi hem moon panel hem glycon diyorsunuz multi üyeliğiniz mevcut hem elinsoft hem glycon diye
- 11-05-2022, 19:46:42Kurumsal hesapların böyle bir izni bulunmaktadır biz sizler gibi tek kişi değiliz siz bir kuralları tekrar inceleyin. Bilginiz olmayan konularda yorum yapmayın. Konuyu farklı yerlere de çekmeyin ☺ucuzturksmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2022, 19:51:45Glyconu bizde kullandık sonra bir gün gelip biri açığınız yüzünden panelimizin adminin hacklemiş tüm glycon panellerinin sağlayıcı bakiyeleri gittiğini unutmayalım bakiyemizi karşılamış olabilirsiniz lakin bu olaydan sonra halen gelip bana scriptinizi övemezsiniz 😄Glycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komedi