Glycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okadar haksızsınız ki sadece ona cevap verebilmişsiniz .
Evet hocam belli sizin gibi 2 user kullanmıyorum r10da yasak olduğu halde az öncede dediğiniz gibi hem moon panel hem glycon diyorsunuz multi üyeliğiniz mevcut hem elinsoft hem glycon diye